درباره ی ما

فروشگاه مونیلو بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کشور ، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که مونیلو مشابه دیجی کالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالای لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت ( لوازم شخصی برقی،سشوار و ترازو ها )،  از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون شاینی مون ، فلاویا، آزتک، ال‌جی، سامسونگ، کنوود، مولینکس، آ ی گ، ویداس، نانیوا , ارشیا و … را دارا میباشد.

تماس با ما

تماس با مونیلو

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با مونیلو، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از ما دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس nisaydis@gmail.com ایمیل ارسال کنید .

تلفن تماس و فکس:

۰۹۱۲۶۷۹۹۲۲۳

پاسخگویی در ساعات اداری