لوازم خانگی جدید توشیبا معرفی شدند
لوازم خانگی توشیبا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی جدید توشیبا در اولین رویداد مجازی در سراسر کشور هند معرفی شدند. این مجموعه لوازم خانگی جدیدی که در طی این رویداد مجازی معرفی شده اند شامل یخچال و فریزر چند درب، یخچال و فریزرهای دو درب که فریزر در قسمت بالا قرار دارد، ماشین خشک کن لباس، ماشین لباسشویی درب از جلو و بالا و تصفیه آب می شود.

لوازم خانگی جدید توشیبا که از کیفیت بالا و فناوری پیشرفته بهره می برد موجب شده تا کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند؛ شرکت تولید کننده لوازم خانگی توشیبا با ارائه محصولاتی با کارایی توانسته جایگاه منحصر به فردی را برای خود درست کند.

عرضه و تولید یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تصفیه آب مجموعه وسیعی از محصولات توشیبا را در سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۱۲۱ نشان دهنده‌ ی تعهد جدی توشیبا جهت تأمین نیازهای متنوع مصرف کنندگان و کاربران هندی است.

در حال حاضر، این محصولات جدید در کارخانه های جهانی توشیبا تولید و تهیه می شوند.

شرکت توشیبا برای پشتیبانی از تعهد خود، قصد دارد به زودی محصولات برند توشیبا را در هند در مجتمع تولید لوازم خانگی توشیبا واقع در SUPA Pune تولید کند.

مجموعه لوازم خانگی توشیبا که متعلق به سال های ۲۰۲۰ و۲۱ بوده با توجه به نیازهای مردم طراحی و ساخته شده است.

نکته قابل توجه که هر خانم خانه دار و با سلیقه ای به آن واکنش نشان می دهد این است که این مجموعه لوازم خانگی برند توشیبا قابلیت ترکیب شدن با هر دکوراسیون منزل و آشپزخانه ای را دارد.

مجموعه جدید لوازم خانگی توشیبا نشان دهنده‌ ی کیفیت و طراحی دقیق محصولات توشیبا است.

یخچال فریزر چند درب توشیبا مدل GR-RF646WE-PGI         

یخچال و فریزر چند درب جدید توشیبا یکی از خلاقانه ترین و نوآورانه ترین یخچال فریزر ها است؛ این یخچال فریزر توشیبا بسیار جادار و پیشرفته بوده و با توجه به نیازهای ذخیره سازی مصرف کنندگان هندی و شیوه زندگی در حال تحول آنها طراحی شده است.

این یخچال فریز ۴ درب از ظرفیت ۶۵۰ لیتر بهره می برد و بسیار مدرن طراحی شده است.

درب این یخچال فریزر شرکت تولید کننده ی توشیبا کاملا به صورت شیشه ای است.

یکی از ویژگی های این یخچال فریزر، ویژگی نمادین Convert Zon بوده که انعطاف پذیری کاملی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا یکی از واحدهای فریزر نصب شده در پایین ۹۱ لیتری را به یک یخچال کوچک تبدیل کند. کاربران و مصرف کنندگان با لمس یک دکمه می توانند ظرفیت یخچال و فریزر را تقریباً ۱۵٪ افزایش دهند و دمای هوا را از -۱۸ تا ۷ درجه سانتیگراد تنظیم کنند تا سبزیجات، میوه ها، ماهی و گوشت را در همان فضا نگهداری کنند.

از دیگر ویژگی های هوشمندی این محصول کاربردی می توان به حفظ طراوت داخل یخچال برای مدت طولانی اشاره کرد؛ برای مثال ۳ سیستم خنک کننده در این یخچال فریزر وجود دارد که به صورت مستقل در راستای خنک کردن و جلوگیری از بوی بد و فاسد شدن موادغذایی عمل می کنند.

فناوری Plasma+ Pure Deodorizer باعث از بین بردن باکتری های موجود در یخچال، بوی بد و همچنین با خنک کردن فضای یخچال موجب سالم و تمیز ماندن مواد غذایی و میوه ها می شود.

یخچال فریزر چند درب توشیبا به همراه یک کنترل هوشمند لمسی در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد که جهت حفظ دمای مطلوب کلیه محفظه ها و قفسه های یخچال کارایی دارد.

یخچال فریزر چند درب توشیبا با قیمت ۱۴۹٫۹۹۰ دلار به فروش می رسد.

یخچال فریزر ۲ درب توشیبا مدل GR-AG66INA

یخچال و فریزر ۲ درب توشیبا با یک سری ویژگی های منحصر به فرد توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند این ویژگی ها شامل یخ ساز اتوماتیک و بسیاری از ویژگی های نوآورانه بوده که تازگی، راحتی و بهداشت را در یخچال فریزر توشیبا قرار داده است.

بسیاری از مصرف کنندگان با قابلیت یخ ساز خودکار می توانند مقدار زیادی از مکعب های یخ را به راحتی و بدون هیچ مشکلی دریافت کنند.

یخچال و فریزر یاد شده از ظرفیت ۶۶۱ لیتری برخوردار بوده و دارای سیستم خنک کننده هوا است که هوای خالص و تازه با توجه به دریچه های متعدد در گوشه های یخچال در گردش هستند.

همچنین ظاهر این یخچال فریزر بسیار منحصر به فرد است و با توجه به وجود کنترل لمسی در درب فریزر کاربران و مصرف کنندگان می توانند دمای فریزر را تنظیم کرده و از حالت های مختلف استفاده کنند.

این مدل در رنگ های مشکی و آبی و با قیمت ۸۳٫۹۹۰ دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در تمامی یخچال و فریزرهای توشیبا از فناوری Real INVERTER برای اطمینان از مصرف بهینه انرژی استفاده شده است و همچنین از قابلیت هایی همچون صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف انرژی و ضمانت ۱۰ ساله کمپرسور برخوردار هستند.

ماشین لباسشویی توشیبا

مجموعه ماشین لباسشویی های جدید توشیبا شامل ماشین لباسشویی های ۷ کیلو گرم تا ۹ کیلو گرم و به ترتیب با قیمت ۲۱٫۰۰۰ دلار و ۸۰٫۰۰۰ دلار شروع می شوند.

ماشین لباسشویی های توشیبا از طراحی ایمنی و منحصر به فردی برخوردار هستند و هدف آن ها مراقبت های اختصاصی در شست و شوی لباس افراد خانواده است.

برد جدید موتور Real INVERTER houses عملکردی کارآمدتر ، با دوام تر و با ثبات تر از موتور معمولی دارد.

ماشین لباسشویی درب از جلوی یکی از لباسشویی های جدید توشیبا است و توسط پدیده فناوری GREAT WAVES کار می کند که از Flush Wave و Color Alive بهره می برد که باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و محافظت از لباس های شسته شده کاربران می شود.

این شستشو با یک روش آسان و بدون دردسر با داشتن واشر و خشک کن با همان ظرفیت انجام می شود. ماشین های لباسشویی جدید توشیبا با واشر ضد باکتریایی طراحی شده اند و از بوی مرطوب و ناخوشایند و از ایجاد قالب و کپک روی سطح واشر جلوگیری می کنند.

این محصول شرکت توشیبا در رنگ های سفید و خاکستری با قیمت ۳۵٫۹۹۰ دلار در بازار لوازم خانگی قرار می گیرد.

ماشین خشک کن لباس توشیبا

ماشین های خشک کن توشیبا در ظرفیت ۱۱ کیلوگرمی همراه با موتور INVERTER و از فناوری GREATWAVES تولید و عرضه می شوند.

این مدل همچنین با شست و شوی ضد باکتریایی طراحی شده است و  فناوری Cyclone Mix در آن تعبیه شده که باعث افزایش ۲۰ درصد از بین رفتن مواد شوینده می شود.

این خشک کن در قیمت ۷۹٫۹۹۰ دلار در دسترس خواهد بود و همچنین جهت مشاهده ی بهتر لباس هنگام شست و شو و یا خشک کردن دارای یک لامپ ال ای دی است.

انتهای پیام/

منبع : ال کا ایران